À propositu à Abu Dhabi

circa abudhabi

A capitale cosmopolita di l'UAE

Abu Dhabi hè a capitale cosmopolita è u sicondu emiratu più pupulatu di l'Emirati Arabi Uniti (UAE). Situatu nantu à una isula in forma di T chì si affaccia in u Lu Golfu di Persia, serve cum'è u centru puliticu è amministrativu di a federazione di sette emirati.

Cù una ecunumia tradiziunale dipendente ogghiu è gasu, Abu Dhabi hà perseguitu attivamente a diversificazione ecunomica è si stabilisce cum'è un capu glubale in diversi settori da a finanza à u turismu. Kalba, u fundatore è u primu presidente di l'Emirati Arabi Uniti, hà avutu una visione audace per Abu Dhabi cum'è una metropoli muderna è inclusiva chì unisce e culture glubale mentre cunservà l'aspetti core di u patrimoniu è l'identità Emirati.

circa abudhabi

Una breve storia di Abu Dhabi

U nome Abu Dhabi si traduce in "Patre di u Cervu" o "Patre di Gazelle", riferenu à l'indigene. fauna è caccia tradizione di a regione prima di u stabilimentu. Da circa 1760, u Bani Yas cunfederazione tribali guidatu da a famiglia Al Nahyan hà stabilitu abitazioni permanenti in l'isula di Abu Dhabi.

In u 19u seculu, Abu Dhabi hà firmatu trattati esclusivi è protettivi cù a Gran Bretagna chì a pruteghja da i cunflitti regiunali è hà permessu a mudernizazione graduali, mentre chì permette à a famiglia dirigente di mantene l'autonomia. À a mità di u XXu seculu, dopu à a scuperta di riserve di petroliu, Abu Dhabi hà cuminciatu à esportà crudu è utilizendu i rivenuti successivi per trasfurmà rapidamente in u ricchi, cità ambiziosa imaginata da u so tardu regnu Sheikh Zayed bin Sultan Al Nahyan.

Oghje, Abu Dhabi serve cum'è u centru puliticu è amministrativu di a federazione UAE furmata in 1971, è ancu u centru di tutte e principali istituzioni federali. A cità ospita ancu assai ambasciate è cunsulati stranieri. In quantu à l'ecunumia è a demugrafia, però, Dubai vicinu hè apparsu cum'è l'emiratu più pupulatu è diversificatu di l'UAE.

Geografia, Clima è Disposizione

Abu Dhabi L'emiratu si estende nantu à una superficie di 67,340 chilometri quadrati, chì rapprisenta circa 86% di a superficie di terra tutale di l'UAE - facendu cusì u più grande emiratu per dimensione. Tuttavia, quasi 80% di sta zona di terra comprende u desertu pocu abitatu è e regioni costiere fora di i cunfini di a cità.

A cità stessa cù e zone urbane adiacenti occupanu solu 1,100 chilometri quadrati. Abu Dhabi presenta un clima deserticu caldu cù inverni secchi è assulanati è stati estremamente caldi. A precipitazione hè bassa è erratica, soprattuttu per via di piogge imprevisible trà nuvembre è marzu.

L'emiratu hè custituitu di trè zone geografiche:

  • A regione costiera stretta delimitata da u Lu Golfu di Persia à u nordu, cù baie, spiagge, maree è saline. Questu hè induve u centru di a cità è a maiò parte di a pupulazione hè cuncentrata.
  • U vastu trattu di desertu sabbioso pianu è desolatu (cunnisciutu cum'è al-dhafra) chì si estende versu u sudu finu à a fruntiera cù l'Arabia Saudita, puntellatu solu cù oasi spargugliati è picculi insediamenti.
  • A regione occidentale cunfina cù l'Arabia Saudita è hè custituita da l'alture dramatiche di u Munti Hajar chì si stende à circa 1,300 metri.

A cità di Abu Dhabi hè disposta in a forma di una "T" distorta cù una corniche lungomare è parechji ponti di cunnessione à l'isule offshore cum'è i sviluppi in Mamsha Al Saadiyat è Reem Island. L'espansione urbana maiò hè sempre in corso cù una visione 2030 cuncintrata in a sustenibilità è a vivibilità.

Profilu Demograficu è Modelli di Migrazione

Sicondu statistiche ufficiali 2017, a pupulazione tutale di l'emiratu di Abu Dhabi era 2.9 miliuna, chì custituiscenu circa 30% di a pupulazione tutale di l'UAE. In questu, solu circa 21% sò naziunali di l'UAE o citadini emirati, mentre chì l'espatriati è i travagliadori stranieri custituiscenu a maiò parte.

A densità di a pupulazione basatu annantu à e regioni abitate hè però di circa 408 individui per chilometru quadru. U rapportu di sessu maschile à femine in i residenti di Abu Dhabi hè assai distornatu à quasi 3: 1 - per via principalmente di un numeru sproporzionatu di travagliadori migranti maschili è di squilibri di genere in u settore di l'impieghi.

A causa di a prosperità ecunomica è a stabilità, l'Emirati Arabi Uniti è soprattuttu Abu Dhabi sò emersi trà i paesi di u mondu. destinazioni principali per a migrazione internaziunale in l'ultimi decennii. Sicondu e stime di l'ONU, l'immigranti custituiscenu circa 88.5% di a pupulazione tutale di l'Emirati Arabi Uniti in 2019 - a più alta quota in u mondu. L'Indiani custituiscenu u più grande gruppu di espatriati seguiti da Bangladeshi, Pakistani è Filippini. L'espatriati occidentali è orientali di l'Asia di l'Altu redditu occupanu ancu e professioni qualificate chjave.

In a pupulazione nativa di l'Emirati, a sucietà aderisce principarmenti à i custumi patriarcali di u patrimoniu tribale beduinu perpetuu. A maiò parte di l'Emirati lucali occupanu impieghi di u settore publicu altu salariu è residenu in enclavi residenziali esclusivi è paesi di paesi ancestrali cuncentrati principarmenti fora di i centri di a cità.

Ecunumia è Sviluppu

Cù u PIB stimatu di u 2020 (à parità di putenza d'acquistu) di $ 414 miliardi, Abu Dhabi custituisce più di u 50% di u PIB naziunale tutale di a federazione di l'UAE. Quasi un terzu di stu PIB nasce da petroliu crudu è gasu naturale pruduzzione - cumpresu 29% è 2% azzioni individuali rispettivamente. Nanzu à iniziative di diversificazione ecunomica attiva kickstarted attornu à l'anni 2000, a cuntribuzione generale di l'idrocarburi spessu superanu u 60%.

A dirigenza visionaria è e pulitiche fiscali astute anu permessu à Abu Dhabi di canalizà i rivenuti petroliferi in unità di industrializazione massiva, infrastrutture di classe mundiale, centri di educazione superiore, attrazioni turistiche è imprese innovatrici in tecnulugia, servizii finanziarii trà altri settori emergenti. Oghje, circa 64% di u PIB di l'emiratu vene da u settore privatu senza petroliu.

Altri indicatori ecunomichi mostranu ancu a trasformazione rapida di Abu Dhabi è a statura attuale trà e metropoli più avanzate è ricche in u mondu:

  • U redditu per capita o RNB hè assai altu à $ 67,000 secondu e figure di u Bancu Mundiale.
  • I fondi di ricchezza sovrani cum'è l'Abu Dhabi Investment Authority (ADIA) anu stimatu un attivu di $ 700 miliardi, facendu trà i più grandi di u mondu.
  • A classificazione di Fitch attribuisce à Abu Dhabi l'apprezzata nota "AA" - chì riflette e finanze robuste è e prospettive economiche.
  • U settore non petroliferu hà ottenutu un tassu di crescita annuale cumpostu di più di 7% trà u 2003 è u 2012 à cavallu nantu à e pulitiche di diversificazione.
  • Circa $ 22 miliardi sò stati destinati à prughjetti di sviluppu in corso è futuri sottu iniziative di acceleratore di u guvernu cum'è Ghadan 21.

Malgradu l'alti è i bassi ecunomichi da a fluttuazione di i prezzi di u petroliu è i prublemi attuali cum'è l'elevatu disoccupazione di i ghjovani è a dipendenza eccessiva da i travagliadori stranieri, Abu Dhabi pare pronta à sfruttà a so ricchezza petrolera è i vantaghji geostrategici per cimentà a so pusizioni globale.

Settori maiò chì cuntribuiscenu à l'ecunumia

Olio e Gas

A casa di più di 98 miliardi di barili pruvati di riserve crude, Abu Dhabi detene circa 90% di i dipositi di petroliu totali di l'UAE. I principali campi petroliferi in terra sò Asab, Sahil è Shah, mentre chì e regioni offshore cum'è Umm Shaif è Zakum anu dimustratu assai pruduttivi. In tuttu, Abu Dhabi produce circa 2.9 milioni di barili ogni ghjornu - a maiò parte per i mercati d'esportazione.

ADNOC o Abu Dhabi National Oil Company resta u principale attore chì supervisiona l'operazioni upstream à downstream chì copre l'esplorazione, a produzzione, a raffinazione à a petrochimica è a vendita di carburante attraversu filiali cum'è ADCO, ADGAS è ADMA-OPCO. Altri giganti petroliferi internaziunali cum'è British Petroleum, Shell, Total è ExxonMobil mantenenu ancu una larga presenza operativa sottu cuntratti di cuncessione è joint ventures cù ADNOC.

Comu parte di a diversificazione ecunomica, l'enfasi crescente hè posta nantu à catturà u valore da i prezzi più alti di u petroliu attraversu l'industrii downstream invece di solu esportà crudu. L'operazioni ambiziose a valle in i pipeline includenu a raffineria di Ruwais è l'espansione petrochimica, a facilità di Al Reyadah neutrale in carbonu è un prugramma di flessibilità cruda da ADNOC.

Energie

Allineatu cù una più grande cuscenza ambientale è obiettivi di sustenibilità, Abu Dhabi hè emersu trà i dirigenti mundiali chì sustenenu l'energia rinnuvevule è pulita sottu a guida di visionarii cum'è u Dr Sultan Ahmed Al Jaber chì dirige u prominente. Masdar Clean Energy ditta.

A cità di Masdar, situata vicinu à l'aeroportu internaziunale di Abu Dhabi, serve cum'è un quartiere à bassa emissioni di carbonu è un cluster di cleantech chì ospita istituti di ricerca è centinaie di imprese specializate chì intraprendenu innuvazioni innovatrici in sfere cum'è l'energia solare, a mobilità elettrica è e soluzioni urbane sostenibili.

Fora di a sfera di Masdar, alcuni prughjetti di energia rinnuvevule in Abu Dhabi includenu i grandi impianti solari in Al Dhafra è Sweihan, e piante di rifiuti in energia, è a centrale nucleare di Barakah intrapresa cù KEPCO di Corea - chì quandu hè finita generà u 25% di i bisogni elettrici di l'UAE.

Turismo è Hospitalità

Abu Dhabi detiene un immensu appellu turisticu derivante da u so riccu patrimoniu culturale cunvergente cù attrazioni muderne, offerte d'ospitalità di lussu, spiagge incontaminate è clima cálido. Alcune attrazioni stellari mettenu Abu Dhabi fermamente trà i I destinazioni di divertimentu più populari di u Mediu Oriente:

  • Meraviglie architettoniche - Sheikh Zayed Grand Mosque, u splendente Emirates Palace Hotel, Qasr Al Watan palazzu presidenziale
  • Musei è centri culturali - Louvre Abu Dhabi di fama mundiale, Museu Naziunale Zayed
  • Parchi tematichi è hotspots di piacè - Ferrari World, Warner Bros. World, attrazioni di Yas Island
  • Catene alberghiere è resort di alta gamma - Operatori rinumati cum'è Jumeirah, Ritz-Carlton, Anantara è Rotana anu una presenza maiò.
  • Centri commerciali è divertimentu - Destinazioni fabulose di vendita includenu Yas Mall, World Trade Center è Marina Mall situatu vicinu à u portu di yacht di lussu.

Mentre a crisa COVID-19 hà colpitu severamente u settore di u turismu, e prospettive di crescita à mediu à longu andà restanu assai pusitivi postu chì Abu Dhabi rinforza a connettività, sfrutta novi mercati oltre l'Europa cum'è l'India è a Cina, mentre chì rinfurzà a so offerta culturale.

Servizii Finanziarii è Prufessiunali

Allineatu cù l'ubiettivi di diversificazione ecunomica, Abu Dhabi hà attivamente alimentatu un ecosistema favurevule chì permette a crescita di i settori privati ​​​​non petroliferi, in particulare sfere cum'è banca, assicurazioni, cunsiglii d'investimenti trà altre industrie terziarie intensive in cunniscenze induve a dispunibilità di talentu qualificatu resta scarsa in a regione.

U Mercatu Globale di Abu Dhabi (ADGM) lanciatu in u vibrante distrittu di l'Isula Al Maryah serve cum'è una zona ecunomica speciale cù e so propria lege civile è cummerciale, chì offre à l'imprese una pruprietà 100% straniera è zero tasse nantu à u rimpatriu di prufitti - attraendu cusì grandi banche internaziunali è istituzioni finanziarie. .

In u listessu modu, a Zona Franca di l'Aeroportu di Abu Dhabi (ADAFZ) vicinu à i terminali di l'aeroportu facilita l'imprese 100% straniere per aduprà Abu Dhabi cum'è una basa regiunale per l'espansione in i mercati più largu di l'Oriente Medio-Africa. I fornitori di servizii prufessiunali cum'è consulenti, imprese di marketing è sviluppatori di soluzioni tecnologiche sfruttanu tali incentivi per una entrata in u mercatu liscia è scalabilità.

Guvernu è Amministrazione

U regnu ereditario di a famiglia Al Nahyan cuntinueghja senza interruzzione da u 1793, da quandu u stabilimentu storicu di Bani Yas in Abu Dhabi hà iniziatu. U presidente è u guvernatore di Abu Dhabi assume a designazione di Primu Ministru in u guvernu federale superiore di l'UAE.

Sheikh Khalifa bin Zayed Al Nahyan attualmente tene i dui posti. Rimane però largamente alluntanatu da l'amministrazione di rutina, cù u so fratellu minore di fiducia è assai rispettatu Sheikh Mohammad bin Zayed esercitanu una più grande autorità esecutiva cum'è Prince Crown è capu naziunale de facto chì guidanu a macchina è a visione federale di Abu Dhabi.

Per a comodità amministrativa, l'emiratu di Abu Dhabi hè divisu in trè regioni municipali - a municipalità di Abu Dhabi chì supervisiona u centru urbanu principale, a municipalità di Al Ain chì amministra e cità d'oasi interne, è a regione di Al Dhafra chì monitoreghja e zone desertiche remote in u punente. Queste municipalità gestiscenu funzioni di governanza civica cum'è infrastruttura, trasportu, utilità, regulazione cummerciale è pianificazione urbana per e so ghjuridizione attraversu agenzie semi-autonome è dipartimenti amministrativi.

Società, persone è stile di vita

Diversi aspetti unichi si mescolanu in u tissutu suciale è l'essenza culturale di Abu Dhabi:

  • L'impronta forte di l'indigene Patrimoniu Emirati resta visibile attraversu aspetti cum'è a primatura duratura di tribù è famiglie numerose, a popularità di a corsa di cammelli è falchi cum'è sport tradiziunali, l'impurtanza di a religione è l'istituzioni naziunali cum'è e forze armate in a vita publica.
  • A rapida mudernizazione è a prosperità ecunomica hà ancu introduttu in una vibrante stile di vita cosmopolita piena di elementi di consumismu, glamour cummerciale, spazii suciali misti di genere è una scena di l'arti è di l'avvenimenti d'ispirazione mundiale.
  • Infine, l'alta proporzione di gruppi di espatriati hà infusu tremendu diversità etnica è multiculturalismu - cù parechji festivali culturali stranieri, lochi di cultu è cucina chì trovanu ferma ferma. Tuttavia, i costi di vita caru impediscenu ancu una assimilazione più profonda trà i lucali è i residenti stranieri chì generalmente cunsidereghjanu Abu Dhabi cum'è una destinazione di travagliu transitoria invece di a casa.

L'utilizazione rispunsevule di e risorse chì aderisce à i principii di l'economia circulare è a tutela ambientale sò ancu diventate sempre più novi marcatori di l'identità aspirativa di Abu Dhabi, cum'è riflessa in dichjarazioni di visione cum'è Abu Dhabi Economic Vision 2030.

Zone di cullaburazione cù Singapore

A causa di a similitudine in a struttura ecunomica marcata da una piccula basa di pupulazione domestica è un rolu d'entrepôt chì unisce u cummerciu glubale, Abu Dhabi è Singapore anu forgiatu forti ligami bilaterali è scambii frequenti in sfere di cummerciu, investimenti è cooperazione tecnologica:

  • L'imprese d'Abu Dhabi, cum'è u fondu di ricchezza sovrana Mubadala, facenu investimenti sustanziali in entità singapurane in i settori tecnologichi, farmaceutici è immubiliari.
  • Entità di Singapore cum'è a cumpagnia d'investimentu Temasek è l'operatore portu PSA anu finanziatu in modu simile prughjetti chjave basati in Abu Dhabi cum'è l'infrastruttura immubiliare è logistica intornu à Khalifa Industrial Zone Abu Dhabi (KIZAD).
  • I porti è i terminali di Abu Dhabi sò cunnessi à più di 40 linee di navigazione è navi di Singapore chì chjamanu quì.
  • In sfere di a cultura è di u capitale umanu, delegazioni di ghjuventù, partenarii universitarii è borse di ricerca permettenu ligami più profondi.
  • Memorandums of Understandings esistenu intornu à e zone di cooperazione cum'è u trasportu, e tecnulugia di conservazione di l'acqua, scienze biomediche è u centru finanziariu di l'Isula Al-Maryah.

I forti relazioni bilaterali sò ancu stimulati da frequenti scambii ministeriali d'altu livellu è visite statali, a Singapore Business Federation apre un capitulu lucale è e compagnie aeree Ethihad operanu voli diretti chì riflettenu u trafficu crescente. Opportunità emergenti intornu à a co-creazione di a tecnulugia è a sicurità alimentaria annuncianu un nexus ancu più forte avanti.

Fatti, superlativi è statistiche

Eccu alcuni fatti stellari è figuri chì riassumono u statutu preeminente di Abu Dhabi:

  • Cù un PIB stimatu tutale di più di $ 400 miliardi, Abu Dhabi si trova trà i 50 i più ricchi ecunumie à livellu di paese in u mondu.
  • L'assi di fondi di ricchezza sovrana in gestione chì si crede supere i 700 miliardi di dollari facenu l'Autorità d'Investimentu di Abu Dhabi (ADIA) u u più grande di u mondu tali veiculu d'investimentu di u guvernu.
  • Quasi 10% di u mondu tutale pruvucatu globale riserve di petroliu situatu in l'emiratu di Abu Dhabi - chì ammonta à 98 miliardi di barili.
  • Casa di rami di istituzioni eminenti cum'è u Museo di u Louvre è l'Università di a Sorbona - i dui primi fora di Francia.
  • Ricevutu più di 11 milioni di visitatori in 2021, facendu Abu Dhabi u 2nd a cità più visitata in u mondu arabu.
  • A Grande Moschea Sheikh Zayed, acclamata in u mondu, cù più di 40 ettari di superficie è 82 cupole bianche resta u 3rd a più grande moschea in u mondu.
  • Masdar City hè unu di i sviluppi urbani più sustenibili cù 90% spazii verdi è strutture interamente alimentate da e rinnovabili.
  • L'hotel Emirates Palace cù 394 camere di lussu cuntene più 1,000 lampadari di cristal Swarovski.

Perspettiva è Visione

Mentre e realità ecunomiche attuali è a dipendenza da u travagliu straneru ponenu sfide difficili, Abu Dhabi pare fermamente pronta per una ascendenza sustinuta cum'è a dinamo ecunomica di a regione GCC è a prima cità mundiale chì unisce u patrimoniu arabu cù ambizioni di punta.

A so ricchezza petrolera, a stabilità, e vaste riserve di idrocarburi è i rapidi passi in u circondu di l'energia rinnuvevuli ponenu vantaghji per i ruoli di dirigenza strategica chì affrontanu i cambiamenti climatichi è i prublemi di sicurezza energetica cunfrontati in u mondu. Intantu, settori fiorenti cum'è u turismu, a salute è a tecnulugia mostranu un putenziale tremendu per l'impieghi di l'ecunumia di a cunniscenza per i mercati globali.

U ligame di questi fili multipli hè l'etica inclusiva di l'Emirati chì mette in risaltu u multiculturalismu, l'empowerment femminile è i disrupzioni pusitivi chì spinghjenu u prugressu umanu sustenibile in un futuru luminoso. Abu Dhabi pare veramente destinatu à una trasformazione ancu più sensazionale in l'anni à vene.

About The Author

Lascia un Comment

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Libru di Top