L'applicazione di a lege di Dubai conduce l'accusa in i sforzi anti-narcotici di l'UAE

Sforzi anti-narcotici di l'UAE

Ùn hè micca alarmante quandu a forza di pulizza di una cità diventa rispunsevuli di quasi a mità di l'arresti di droga in un paese ? Lasciami pintà un ritrattu più chjaru per voi. In u primu trimestre di u 2023, u Dipartimentu Generale di l'Anti-Narcotics in a Pulizia di Dubai hè apparsu cum'è una roccaforte contr'à i reati ligati à a droga, sbattendu un enorme 47% di tutti l'arresti di stupefacenti in l'Emirati Arabi Uniti. Avà hè una lotta seria di crimini !

A Pulizzia di Dubai ùn si ferma micca solu à arrestà i suspettati. Si sò sbarcati nantu à u mercatu di i narcotici, cunfiscannu una stupenda 238 kg di droga è sei milioni di stupefacenti pilules. Pudete imagine ciò chì pare u 36% di e droghe totali sequestrate in tuttu u paese? Hè una mistura di sustanzi, da i piccanti duri cum'è a cocaina è l'eroina à a marijuana è l'hashish più cumuni, è ùn ci scurdemu di e pilule narcotiche.

A Pulizzia di Dubai ùn si ferma micca solu à arrestà i suspettati

se l'infurzatori di a lege trovanu una sustanza cuntrullata in a borsa o in u saccu di una persona in a so assenza, hè ancu caduta in pussessu constructivu. o trafficu di droga carichi.

Uae successu anti narcotic

Strategia è Sensibilizazione: Dui Pilastri di Successu Anti-Narcotic

Una riunione per rivisione Q1 2023 hà vistu quale hè quale di u Dipartimentu Generale di Anti-Narcotics, cumpresu u Tenente Generale Abdullah Khalifa Al Marri, discutendu i so piani è i meccanismi d'azzione. Ma, ùn anu micca solu focu annantu à catturà i cattivi. Anu ancu enfatizatu l'impurtanza di i prugrammi di sensibilizazione educativu, facendu un attaccu in dui fronti: chjappà u crimine è sbulicà in u bughju.

Cosa hè più interessante? L'impattu di e so operazioni si estende oltre e fruntiere di l'UAE in a so ricerca di u A postura di tolleranza zero di l'UAE nantu à e droghe. Anu spartutu infurmazioni chjave cù i paesi in u mondu sanu, purtendu à 65 arresti è un sequestro sbalorditivu di 842 kg di droga. È, anu ancu patrullatu cù vigilanza a fruntiera digitale, bluccà un massivu 208 cunti suciali ligati à e prumuzioni di droga.

I Sforzi di a Pulizzia di Dubai Echo in u mondu

In un testamentu di l'impattu largu di i sforzi di a Pulizia di Dubai, a so informazione hà purtatu à una sequestra d'opium senza precedente in a storia canadiana. Immaginate: quasi 2.5 tunnellate d'oppiu scuperte in Vancouver, dissimulate astutamente in 19 containeri di spedizione, tuttu grazia à un avvisu affidabile da a polizia di Dubai. Hè una prova di u largu scopu è l'efficacità di e so operazioni.

Un pugnu Knockout contr'à u trafficu di droga in linea da a polizia di Sharjah

Nant'à un altru fronte, a Pulizzia di Sharjah face a so parte sprimendu una forma più digitale di sta minaccia - u trafficu di droga in linea. Anu messi i so guanti contr'à i trafficanti chì sfruttanu WhatsApp per gestisce i so "servizi di consegna di droghe" illegali. Immaginate di riceve a vostra pizza preferita direttamente à a vostra porta, ma invece, si tratta di droghe illecite.

U risultatu ? Un impressiunanti 500 arresti è una dent significativa in a scena di trafficu di droga in linea. Anu ancu chjusu diligentemente i cunti di e social media è i siti web implicati in tali attività oscure.

È u so travagliu ùn si ferma micca quì. Innunu continuamente per seguità i metudi in evoluzione di questi venditori di droga digitale, identificendu più di 800 strategie criminali finu à a data.

Hè cruciale per capisce chì, in questa era digitale, a lotta contru u trafficu di droga ùn hè micca cunfinata à e nostre strade ma si estende ancu à i nostri schermi. I sforzi di l'agenzii di l'applicazione di a lege cum'è a Pulizia di Dubai è a Pulizia di Sharjah mette in risaltu quantu hè vitale è efficace stu approcciu multiplu per affruntà a criminalità ligata à a droga. Dopu tuttu, a lotta contr'à i narcotici ùn hè micca solu per l'applicazione di a lege; si tratta di salvaguardà u tessulu stessu di a nostra sucetà.

U tenente coronel Majid Al Asam, u stimatu capu di u Dipartimentu Anti-Narcotics in a Pulizia di Sharjah, appellu fervente à i residenti di a nostra cumunità per unisce a manu cù e nostre forze di sicurezza dedicate à luttà contra l'insidiosa minaccia di a proliferazione di droghe. 

Enfatiza a criticità di signalà prontamente ogni attività o individui dubbiosi attraversu parechji canali, cum'è a linea diretta 8004654, l'app Sharjah Police, u situ web ufficiale, o via l'indirizzu email vigilante dea@shjpolice.gov.ae. Uniscemu in u nostru impegnu invariabile per salvaguardà a nostra amata cità da l'ingrossu di e minacce legate à a droga. Inseme, triunferemu nantu à a bughjura è assicureremu un futuru più luminoso è sicuru per tutti.

About The Author

Lascia un Comment

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Libru di Top